19.05.12

Jane and her site.



Myslím, že nikdo nemáme rádi úvodní články. Takže bych se moc netrápila nějakým seznamováním a tak dále. Na rovinu, koho tohle baví. Ale dávat úvodní článek je už prostě zvyk. Když už jsme u toho, tak bych Vám nejprve chtěla říct, že to s blogspotem moc neumím (protože jsem zatím měla jen samé blogy). A nechci Vám psát nic o mně, stačí když budete vědět že mi je 13 let a jmenuji se Jana. 

Nevím jak často sem budu přidávat články, protože někdy mě to baví, někdy vůbec na blog nemám náladu. Když už něco přidám, tak se to bude týkat většinou toho, co jsem dneska dělala, co budu dělat, co poslouchám a nějakých článků co mě zrovna napadnou. Moje starší blogy se týkaly různých věcí. Měla jsem blogy o grafice, o the sims, o nějakých celebritách. Stihla jsem toho vyzkoušet docela dost. A dospěla jsem k tomu názoru, že mě nejvíc baví takový ten klasický deníček, kde Vám můžu napsat všechno. A tímhle způsobem mě také nejlíp poznáte. 

Doufám, že se Vám tady bude aspoň trošku líbit, a zastavíte se tu znovu. Zatím se s Vámi loučím a budu se snažit co nejčastěji přidávat články.

2 komentáře: